18 Mart 2014 Salı

Honda Civic Detailing 07

Unknown | 01:08:00 | | | | | | | | | | | | Blogger Eklentileri
Yarıyıl tatilimde vaktimin çoğunu Honda'ya ayırdım. Fazlaca fotoğraf çektim ama Kocaeli'ye dönüş zamanlarına denk gelen motor temizliğinde ve iç temizlikte fazla fotoğraf çekemedim. Motorun finish fotoğrafları yok. Onun haricinde fotoğrafların hepsi telefon kamerası ile çekildi.
Kullanılan malzemeler;
Polishler;
Chemical Guys Cut 1.0
Menzerna 203s
Menzerna 106fa
CarPro CeriGlass
Padler;
Meguiars Cutting Pad
Meguiars Polishing Pad
Meguiars Finishing Pad
Rayon Pad
Wax;
Dodo Juice Banana Armour
Dış Trim, Jant, Lastik, Motor Koruma;
Motorda; Auto Glym VRC
Lastikte; Meguiar's Endurance
Dış Trimlerde; Meguiars Trim Detailer
İç Trimlerde; GTechniq C6, Auto Glym VRC
Jantlarda; Chemical Guys Wheel Guard
Cam Koruma;
GTechniq G1&G2
Yıkama;
GTechniq G-Wash
Meguiars Ultimate Wash&Wax
StjarnaGloss Korsbar Wash and Wax
Temizlik Ajanları;
Valet Pro Bilberry Wheel Cleaner
Sonax Genel Temizleyici
İyi seyirler :ok:
Hep branda ile üzeri örtüldüğü için pek kirlenmiyor;

wvD6Qr.jpg



xV79Aj.jpg
KrD5jP.jpg
eaAljg.jpg
Jantlarımızın kirli hali;
x97aV8.jpg
KPV1rQ.jpg
Fırçayı yedikten sonra;
K61aJ7.jpg
wjDgAm.jpg
Vee polisaj partisini başlatıyoruz;
e5vNNq.jpg
Kaputun ilk hali ve 50/50 fotoğrafı;
wMZV4M.jpg
e5vaz5.jpg
Sol ön çamurluk;
KgGrgN.jpg
x8ravW.jpg
Sol ön kapı;
wb0VP0.jpg
wzDjN9.jpg
Sol arka kapı;
KdJvyZ.jpg
eomXb2.jpg
Sağ arka kapı;
KnDbbg.jpg
eXgb7R.jpg
eNoLV5.jpg
Sağ arka çamurluğun bitmiş hali;
wL6voj.jpg
xRvgbR.jpg
Seyum oksit sonrası ön ve sağ ön kapı camı;
K4npDG.jpg
eomd2b.jpg
İç kısmı güzelce süpürdüm, trimleri Sonax genel temizleyici ile silip AG VRC ile koruma altına aldım.
xE0OAn.jpg
xRvgQZ.jpg
xJGVnn.jpg
x97YGo.jpg
KrD0ZP.jpg
wzDGnO.jpg
KnDbE5.jpg
x0Z0yR.jpg
Bahara kadar idare etsin yeter diye düşündüm. Yoksa soğuktan totom şekil değişikliğine gidecekti :D
xY9dOD.jpg
KDAO7y.jpg
eXgb6o.jpg
eNoLDN.jpg
xV7QrR.jpg
Farlara da yün pad+CG Cut 1.0 ve polishing pad+Menzerna 203s uyguladım. O ara bir Hondacı arkadaş da geldi sohbet muhabbet derken işi unuttuk :)
xJGV8o.jpg
xAbOv0.jpg
e5vNzR.jpg
xRvg41.jpg
xBdO1g.jpg
Camlara da G1 yapıyoruz. Özellikle Ömer abiye bir kez daha teşekkür etmek istiyorum GTechniq ürünlerine kolaylıkla ulaşabilmemizi sağladığı için. Uygulamadan 1 hafta sonra kirli camda bile mükemmel bir işlevi vardı, boncukların kayışını izlemekten yola bakamadım :) Camı temizlemeye kalmadan Kocaeli'ye döndüğüm için başka bahara kaldı temiz camdaki performans testi. Silecek atlama, zıplama, hoplama, sıçrama vs gibi bir sorunla da karşılaşmadım. Parasını sonuna kadar hak eden GTechniq ürünlerinden sadece biri :ok:
KrD0km.jpg
KrD0k3.jpg
Final fotoları ile baş başa bırakıyorum sizleri. Umarım beğenirsiniz :)
K4npXq.jpg
emDXBY.jpg
x0ZrbD.jpg
xGJjN7.jpg
K4nNQQ.jpg
eyDk1a.jpg
xAbjNX.jpg
xV7jRV.jpg
KPVjZ5.jpg
xY9oZZ.jpg
KdJ9AX.jpg
wzDNkY.jpg
xBdj7p.jpg
KlDAVr.jpg
KlDAVQ.jpg
emD0n8.jpg
x97jOZ.jpg
KDAjao.jpg
KZql4o.jpg
e2lpAE.jpg
Bu da hacı abim için gelsin, fragmanı erken sunayım dedim :D
Kndg6l.jpg
1989e7638478d386.jpg[/QUOTE] counter ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder