17 Mart 2014 Pazartesi

Amfi Detailing

Unknown | 13:01:00 | | | | | | | | | | | | | Blogger Eklentileri
Volkan;479021 wrote:
Bir diğer hobim de çoğu kişinin bildiği gibi ses sistemleri. Detailing virüsünden daha beter bir virüs benim için :) Hazır fotoğraf de çekmişken yeni aldığım amfinin temizlik fotoğraflarını sizlerle de paylaşmak istedim.Amfiyi aldığımda bayağı kirliydi. Kozmetiği de çok iyi değildi fakat tamirsiz olduğu ve bilinçli kullanıcılar tarafından kullanıldığı için almaya karar verdim. İşimi görecek, istediğim gücü verecek bir kaç amfiden biriydi :)

Tozunu toprağını aldım, dış kasaya el padi ile Chemical Guys Cut No:1 polish uyguladım. Bütün metal kısımları da FK 1000P ile koruma altına alıp montaj yapılacağı güne kadar korunması için streç filme sardım. Değişiklik iyi gelir diye sizlerle de paylaşmak istedim :)
Yağlı, paslı halleri;
K6Bn73.jpg
wvG4dp.jpg
w1bdmG.jpg
epAP4q.jpg
e7JvEa.jpg
Kr49Y1.jpg
e7Jv2a.jpg
Kggojb.jpg
KZ6d2z.jpg
KlX1Bp.jpg
wb1bQn.jpg
Akladım, pakladım, biraz toparladım :);
Kr49Yz.jpg
e7Jv2r.jpg
KPdMvb.jpg
KlX1zp.jpg
x9zLpO.jpg
eXG4YO.jpg
wb1b4n.jpg
KdrbqQ.jpg
xYybjD.jpg
x0XD4V.jpg
xJ927E.jpg
Koruma sonrası sardım, sarmaladım ve sakladım :)
wzZ42g.jpg
Merak edenler için amfinin marka ve modeli: Audio System Twister F2-500
Özellikleri;
- 2-channel amplifier
- 2x 230 Watt RMS @ 4 Ohm Stereo
- 1x 800 Watt RMS @ 4 Ohm Mono
- 400 Watt RMS @ 2 Ohm Stereo
- 1x 1180 Watt RMS @ 2 Ohm Mono
- Bandpass / Subsonic
- Measures: 220 x 550 x 50 mm
- Weight in kg: 4,6 counter ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder